A weboldalon sütiket (cookie) és egyéb technológiákat is használunk a jobb böngészési élmény érdekében!

Szállítási határidő

Általános szerződési feltételeknek megfelelően:

Azonnali szállítás

Amennyiben a termék raktárkészletről elérhető, akár 24 órán belül fuvarba tudjuk szervezni, ennek egyik feltétele a szabad szállítói kapacitás, továbbá gyártó és telephely függő mennyi a megrendelés átfutási ideje. Az árajánlat kiküldését követően, telefonos ügyfélszolgálatunkkal tudja egyeztetni a szállítási határidőt (akár a másnapi kiszállítást), melyet vevői megrendelés formájában igazolunk vissza.

Ütemezett szállítás

Ütemezett szállítás esetén, a megrendelőnek módja nyílik arra, hogy előre egyeztetett hétre, napra, időpontra kérje a kiszállítást.

Gyártásból történő szállítás

Olyan termékek esetén, melyek nincsenek készleten és gyártásba kell szervezni, a termék készre jelentését többnyire hétre kerekítve (pl.: 40 hét) szokta megadni a gyártó. A kiszállítás pontosítása a készre jelentést megelőző héten, vagy a termék elkészülésének hetén egyeztetjük.

A Gyártó a megadott szállítási határidőket mód és lehetőség szerint betartja. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor a Vevőt 8 napos póthatáridő kitűzése és eredménytelen eltelte után megilleti a szerződéstől való elállás joga. A Vevő erre az esetre lemond kártérítési igénye érvényesítésének jogáról.

Amennyiben a termékek Szerződés szerinti határidőben történő kiszolgálása a Vevő miatt hiúsul meg, a Gyártónak jogában áll az árut a Vevő költségére és veszélyére raktározni, az áru értékét leszámlázni, és a számlát a Szerződés szerinti esedékességgel érvényesíteni, vagy a Szerződéstől 30 nap elteltével elállni, és az árut másnak eladni.

Gyártói szállítás

Olyan termékek esetén, melyek kiszállítását a gyártó szervezi, a megrendelő által megadott elérhetőségein a megrendelővel a gyártó logisztikai munkatársai egyeztetik a leszállítás időpontját.

Kiszállítás időpontja

Futárszolgálat esetén, a futár telefonon értesíti a vevőt az érkezés napjáról és napszakáról. (pl.: délelőtt, délután, 10.00 - 14.00 óra között)

Pontos kiszállítási időpont (pl.: csütörtök 11.00 órára kérem) nem kérhető, azaz nem is tudunk adni! A kiszállítás időpontja, egyértelműen többek között forgalomfüggő. Kiszállítási időpontnak napszakot tudunk meghatározni.

Gyűjtőfuvar szervezése

Kis mennyiségű megrendelések esetén (amennyiben nem futárszolgálat, vagy gyártói kiszállításban kerül fuvarszervezésre) kedvezményes díjú gyűjtőfuvarokat szervezünk. Gyűjtőfuvar esetén, az árajánlatban a fuvar típusa feltüntetésre kerül. Gyűjtőfuvar díja függ a raklapok számától, a megtett kilométertől, a termékek súlyától. Gyűjtőfuvar esetén, a megrendelőnek kell alkalmazkodnia a szállítási időponthoz, mivel gyűjtőfuvar esetén akár 2-3 szállítási címet is egybe kell szervezni.

Amennyiben a megrendelő /vevő nem tudja fogadni a termékeket a megadott időpontban, fenntartjuk a jogot, hogy elálljunk a megrendelés teljesítésétől!

Bemutatótermi beszállítás

Maximum 1,5 t súlyig kérhető telephelyről a bemutatórémünkbe történő beszállítás előre megszervezett időpontra. A terméket a megrendelőnek / vevőnek át kell vennie, a ki és átrakodást a megrendelőnek / vevőnek kell megszerveznie.

Bemutatótermi beszállítás esetén, a megrendelőnek kell alkalmazkodnia a szállítási időponthoz. Amennyiben a megrendelő /vevő nem tudja megszervezni a termékek átvételét a megadott időpontban, fenntartjuk a jogot, hogy elálljunk a megrendelés teljesítésétől!

Elérhetőségeink

Értékesítés: ertekesites@wisol.hu

Bemutatótermi időpontfoglalás: ertekesites@wisol.hu

Adatkezelés: adatkezeles@wisol.hu

Számlázás: szamlazas@wisol.hu

Panasz, minőségi kifogás: panasz@wisol.hu

Raklapváltás: raklapvaltas@wisol.hu

Központi email cím: wisol@wisol.hu

Telefonos ügyfélszolgálat: Árajánlaton, vevői megrendelésen kerül feltüntetésre